New Look



Assalamua'alaikum semua

Dah lama sebenarnya tak post or update dekat blog ni. Just decorate je. Blog ni pun dari dulu tak naik - naik lagi follower sejak tak rajin nak promote. Dah berhabuk + bersawang = ?? Ok jawapan tu korang fikir lah sendiri saya sendiri pun tak tahu. Gambar yang dekat atas tu bukan bermaksud yang saya menyambut Hari Nata ataupun Christmas. Itu hanyalah untuk hiasan semata - mata. Ehh !? Dah lari topik ni. 

Now saya dah tukar template dari Denim template ke Simple template kalau korang perasan. Dah tak ada idea sangat. Tapi thanks to Tutobies yang sangat berguna. Sebab kalau tak, tak adanya blog saya lawa cenggini. *perasan sudah* Blog saya fully dengan warna kelabu + putih. KECUALI Gambar. Yeah lagu, Cbox, Navigation and header pun baru. Btw, header tu Adawiyah yang buat masa dekat rumah saya. Nampak sangat tak ada kerja kita orang ni. Hurmm ok dah tak ada idea nak tulis apa.. So, Akhir kata pada tahun ini daripada saya, Selamat datang ke alam persekolahan yang baru pada tahun hadapan dan Good luck ! Sekian. 

No comments: